Gestió d’obra general
- Redacció i/o anàlisi del projecte.
- Contractació, coordinació i supervisió de l’execució de l’obra.
- Control econòmic, amidaments, certificacions i pagaments.
- Control de la planificació.
- Control de qualitat, seguretat i salut.
- Representació de la propietat davant d’organismes oficials.
Finalització i entrega de promocions
Gestió de final d’obra
- Certificats final d’obra, de control de qualitat i d’activitats.
- Llibre de l’edifici
- Informes de l’Organisme de Control Tècnic (OCT).
- Assegurança desenal.
- Butlletins d’instal·lacions, certificats de materials, terres i runes.
- Revisió i informe prevenda.
- Posada en marxa de les instal·lacions .
- Seguiment de les garanties.
Gestió amb l’administració
- Llicència de 1a ocupació.
- Llicència activitat de l’aparcament.
- Recepció de l’urbanització.
- Problemàtiques amb veïns.
Obres aturades o amb fases no finalitzades
Gestió documental
- Documentació de l’estat de l’obra i informes d’actuacions urgents.
- Actes tècniques.
- Llibres d’obra i d’incidències.
- Comunicacions a Delegació de Treball.
- Control i actualització d’assegurances (responsabilitat civil,…).
- Revisió i renovacions de l’assegurança de responsabilitat civil (estudi i actuacions per a la minoració de riscos a tercers).
- Assegurança contra robatori.
- Control de caducitat de llicències.
Gestió d’obra aturada
- Desmuntatge de grues.
- Retirada de provisionals.
- Tancament d’obra.
- Eliminació de perills/ instal·lació d’elements de seguretat.
- Manteniment de mesures de seguretat i salut.
- Accions vigilància de robatoris o furts i vandalisme.
Postvenda i manteniment
Gestió postvenda (10 anys des de la finalització de cada promoció)
- Lliurament de pisos i suport en la redacció de la llista d’incidències (check-list).
- Solucions per les incidències del llistat de lliurament.
- Atenció postvenda de zones comuns i representació de la propietat davant dels administradors de finques de la comunitat.
- Atenció al client (postvenda).
- Assignació de gestors d’obra.
- Recull de trucades.
- Visites de verificació d’incidències.
- Desestimació d’incidències.
- Solució d’incidències i avaries (coordinació industrials / propietaris).
- Conformitat de reparació per part del client.
- Control i seguiment de l’estat de les incidències.
- Arxiu i redacció d’informes de seguiment.
- Control econòmic de les actuacions.
- Revisió, comparació i aprovació de pressupostos.
- Control de la facturació.
- Informe global econòmic i de seguiment.
Manteniment de promocions finalitzades (lliurades o pendents de lliurar)
- Revisió, seguiment i acompliment del llibre de manteniment de l’edifici.
- Il·luminació provisional interior pisos i reposicions per a facilitar la labor comercial.
- Protecció de parquets de la radiació solar.
- Revisió periòdica.
- Assegurances contra robatori.
- Pis mostra.
- Constitució comunitats de veïns, fer el seu seguiment i control econòmic.
- Seguiment de les garanties (instal·lacions, electrodomèstics, etc.).
Manteniment de zones comunitàries
- Pla de manteniment preventiu.
- Revisió periòdica i manteniment d’instal·lacions generals de l’edifici (plaques solars, il·luminació, aigua, etc).
- Escales comunitàries i aparcaments.
- Revisió, seguiment i acompliment del llibre de manteniment de les zones comuns.